הדרכת הורים למתבגרים

גיל ההתבגרות מלא באתגרים, גם לבני הנוער, אבל גם לכם ההורים. לא צריך לעבור את התקופה הזאת לבד.

בגיל ההתבגרות כל מה שהכרנו משתנה. אנחנו מאבדים את ההשפעה שלנו כהורים ומרגישים חסרי משמעות בחיי ילדינו. אנחנו מרגישים שמשהו קורה, אבל הם מסתגרים ומתרחקים מאיתנו. תחושת חוסר האונים הולכת וגדלה. דאגה, צער, תסכול, כעס, תחושת ניצול וכפיות טובה הופכים לרגשות המאפיינים את הקשר עם המתבגרים. האם אין תקווה לקשר? כמובן שיש. בעזרת הדרכת הורים וליווי מקצועי המקנה כלים להתמודדות עם האתגרים שבגידול מתבגר, תמצאו את הדרך להעמיד גבולות מצד אחד, ולהישאר זמין למתבגר שלכם מצד שני.

הדרכת הורים למתבגרים ובני נוער מתרחשת באופן אופטימלי כאשר גם המתבגרים עצמם מקבלים ליווי מקצועי. (לקריאה על טיפול-אימוני לבני נוער לחץ כאן).

הדרך בה אנו משוחחים עם בני נוער על תהליך טיפולי-אימוני, יכולה להשפיע ואף להכריע על ההחלטה אם לשתף פעולה ולנסות לקחת חלק בטיפול האימוני. (ל-5 עצות כיצד לשוחח עם בני נוער על תהליך טיפול/אימון, לחץ כאן).

ומה עושים כאשר המתבגרים בכל זאת מסרבים ללכת לטיפול אימוני? במידה וזה המצב, אני מזמינה אתכם לשיחת ייעוץ. פעמים רבות, בהתאם לסיטואציה, ניתן לחולל שינוי על ידי הדרכת הורים מבלי שילדיכם ייקח חלק אקטיבי בתהליך (צור קשר).

דילוג לתוכן